oppdateringer jada her

Ok.
Jeg er i Knerkenes, ikke bare fordi det er sommer og man reiser hjem på sånne tider, men fordi jeg jobber med et utstillingsprosjekt.
Til dette arbeid er jeg og en stk kollega innstalert i en stk låve. Eller er det et fjøs. Som vi har fått låne! Gratis.
I forbindelse med dette har det vært endel panikk og ringing til kraftselskaper.

Nå er det endel roting i kontainere og bak huset til pappa for å finne saker å bygge utstillingen av.

Og mye diskusjoner.

Og i går var det tusen grader. Eller 27. Men uvanlig.



Og ellers. Venter jeg på sommerferien. Som skal bli bedre i år enn i fjor.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hører rykter om sol nordpå, gratulerer.

frk. Figenschou sa...

nordpå er stort. vi hadde 27 grader og overskyet. ikke sett snurten av sol.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...