folkaltså#109456

Nå sitter jeg og venter på et transportfirma, som skal komme og hente alle pakkede saker. De er litt forsinket, men det er bare bra, for selvsagt er det en eller annen nellik her på huset som har sttukket av med nøkkelen til heisen.
Vi må skrive oss opp i nøkkelboken når vi tar ut nøkler, med telefonnummer og alt, men hva hjelper det når man ikke tar telefonen. Ikke er heisen åpen og ikke er nøkkelen i skapet og det er en time siden jeg begynte å ringe til EDVARD som åpenbart sitter og koser seg med nøkkelen en eller annen plass.
Jeg mistenker ham for å være den som også har stukket av med alle kjerrer og postvogner. De er heller ikke på plass. Så nå må hver enkelt verk bæres fra ateljeet, gjennom alle gangene, og ned trappene.
Hurra.

Jaja. Det er ikke jeg som betaler transportfirmaet.


Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...