lidelser

Må ha sandaler.
Har kjøpt sandaler.
Oppdaget noen dager etter hjemkomsten at de var for store.
Har byttet sandaler.
Men ikke til et nr mindre for de var ikke til å oppdrive i str 36.
Har prøvd joggesko istedet, i str 39, som var for små.
Men må jo ha sandaler.
Finner ingen sandaler jeg vil ha, innser at det nok er fordi jeg egentlig ikke liker sandaler.
Skal dra å kjøpe joggesko istedet,
et prosjekt jeg påbegynte i januar.
(Jeg er ræva dårlig til å shoppe.)
Men egentlig må jeg ha sandaler. Men altså,
enten er det jesussandaler, eller så er det birkenstock og ingenting i veien med det forsåvidt men dette skal være pensandaler og ikke fjellvandringssandaler, eller så er de full av paljetter og selv om det skal være pensandaler, må jeg ikke føle at jeg har kledd meg ut på føttene.

Har forsøkt å vaske joggeskoene jeg har, istedet. Men selv om vannet blir jævla skittent blir ikke egentlig skoene noe hvitere. Heller mot barbeint som latmannsløsning på problemet. Med mindre noen har tøyjoggeskovasketips?







(malapropos; tanakofta melder inn at hun monterte ferdig et par kommagbånd også, ikke bare kom med sjampanje og at min rapportering fra virkeligheten inneholdt visse skjevheter.)

2 kommentarer:

suziluz sa...

Tips: en sandal från Adidas, så slår du liksom två flugor i en smäll. http://www.brandos.se/adidas-originals/honey-summer-v24328-alumin/a51566

De är normala i storlek enligt säker källa.

frk. Figenschou sa...

Og dyre var de heller ikke!

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...