Superforbrukeren, del 29189789712 (stort tall iallefall)

Jeg liker at det går an å chatte med banken og forsikringsselskapet og sånt! Veldig praktisk!
Iallefall om du bare har ett spørsmål. Man har jo avogtil flere, og da pleier jeg å skrive sånn:
"Hei! Jeg har TO ting jeg lurer på! Her kommer den første:"

Og likevel legger kundekonsulenten konsekvent på mens jeg så skriver det andre spørsmålet, glad og fornøyd med at han/hun har svart på det første.
Man kan jo bare lukke chatten og starte en ny, men jeg blir litt småirritert, for sånn er jeg.
Og så tenker jeg at det kanskje finnes en annen bank som kan hjelpe meg med spørsmål to.
Men det blir med tanken, for vi vet jo at de alle er like ille.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...