Påstand mot påstand

I natt kom det en innvandrermann og banket på og skulle selge varene sine fordi han så at det var lys hos oss.

Denne historien beviser at jeg, selv om jeg påstår det motsatte, HAR duppet av litt en eller annen gang mellom midnatt og klokken fire, som er det strekket med tid vår alles kjære Jendor valgte til å feire livet, samt synge ambulansesangen sin. The Stig, derimot, benekter at dette har funnet sted og var dermed beviselig våken. Og tok seg av barnet.
Historien kunne jo bevist det motsatte, at jeg var våken og the Stig sov, hadde den vært litt mer sannsynlig. Og hadde det ikke vært for at jeg husker at jeg sendte the Stig ut for å snakke med mannen. Og siden the Stig ikke husker dette er det derfor sannsynlig at det er jeg som tar feil, og faktisk fikk meg noen minutter på øyet i natt. I motsetning til visse andre. Som satt på kjøkkenet med vårt lysvåkne barn. Med lyset på. Sånn at innvandrermenn kunne se det at vi var oppe midt på natten.

Det beviser også at jeg er mer påvirket av mediebildet av innvandrermenn enn jeg har trodd. Skummel mann om natt= innvandrer.
Bortsett fra den gangen det var en prest i refleksvest. Da var jeg ikke så påvirket av mediebildet.


3 kommentarer:

Unknown sa...

Trøsten er at dei søte små ofte sover ganske lenge når dei blir sånn 14-15 år gamle. Og det er ikkje så lenge til?

frk. Figenschou sa...

Nei, desverre er det jo på en måte ikke det...han ble jo født sånn i forgårs!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha, jeg vet heller ikke hva jeg skal tro.

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...