Arbeidet

Pappas hus, møter noen som skal hente et par senger,
demonterer dobbeltsenga, bærer ut.
Etasjesenga står bom fast, til slutt får de dra uten og vi sager den opp på rommet der den står. Husket at jeg og pappa bar den fra mitt rom til den andre soverommet, og at det gikk akkurat akkurat. Der får den stå fra nå av da, sa vi da vi fikk den på plass. Eller etterkonstruerer jeg? Husker iallefall at det var så veldig på håret og overhodet ikke enkelt å få den inn.
Ut gikk den ikke.
The Stig hiver madrasser og oppsagd seng på henger, jeg går gjennom rommene, samler, ordner. Stikker nøklene i låsene på de forskjellige rommene.
Sjekker mobil, om noen vil ha den siste senga, nei, men noen vil ha bbb-reolen, setter den ut, den hentes når vi har dratt. Demonterer den siste senga mens the Stig ordner boden.
Låser, lar utelyset stå på.
Drar på Øfas med søppel.

Par sånne dager til så er det tomt.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...