Endringer

Når jeg drømmer, er det ofte i den samme byen det foregår. Jeg vet ikke helt hvilken by det skal forestille, det er En By. Ganske stor. Den er omtrent lik fra gang til gang. Hvis du går her, kommer du hit, men hvis du går her, kommer du dit fortere. Her borte er det sånn, og dette er en annen del av byen. Her oppe er togstasjonen og her nede er det noen butikker.
De der butikkene ligger i en slags nedsenket gate eller en undergang. Noen ganger springer jeg forbi, mange ganger går jeg innom. De har fine kjoler i den midterste.
I natt var det opphørssalg der.
Det var jo litt dumt.
Tro om det kommer noe nytt der?

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...