tradisjonen tro

I fjor ble jeg ikke syk før andre juledag, og de to årene vi feira i Sverige var jeg ikke syk, ellers tror jeg faktisk jeg har vært syk mer eller mindre hvert eneste år. Det er mer slitsomt nå som vi har barn.
Jeg er oppe og vaker innimellom, men gjør ikke så mye på den der to-do-listen min.
Fameelien kommer om en drøy time, de skal få pepperkake og gløgg, og jeg har silt spriten. (for bær og krydder, takk.) Og så skal de pynte juletreet sammen med mitt barn, og da går jeg muligens og legger meg.
Jeg vil aller aller helst bare sitte her og smake litt mer på spriten (rabarbra&fiken, rips&vaniljestang, den siste var kanskje best, men gode begge) men jeg har jo barn så det går ut.

I år har vi furu, ihvertfall, det er av det gode.

2 kommentarer:

fru Storlien sa...

God jul! Og den spriten hørtes god ut:)

frk. Figenschou sa...

God jul! Ja, det var den!

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...