Mix

Det er bra at jeg skriver lister til meg selv for nå har jeg kastet et blikk på en av lappene mine og kommet på at jeg må følge opp endel som gikk skeis på fredag.
Jeg hadde ellers ikke tenkt å være så effektiv kontorist idag for i ettermiddag begynner vevekurset jeg holder, og det var endel jeg hadde tenkt å forberede til det. Skjønt, det har jeg allerede gjort så det tar vel ikke akkurat en hel arbeidsdag fra meg.

I går kasta jeg ut jula. Ganske bokstavelig, i tilfellet Juletre. Ut gjennom verandadøra for verandaen er jo borte. I år synes jeg jula var ekstremt kort? Jeg hadde knapt fått den opp så skulle den ut. Nå var jeg jo syk jula igjennom, og pyntet ikke treet selv, det kan ha forkortet forholdet og inderligheten til julepynten noe, men dette var jo bare FOOOSJ så var den over. Var jula kortere i år? Går det an?
Og nå har jeg kvae i håret, etter basketaket med juletreet. Kvae OG olivenolje etter å ha funnet et kjerringråd på internett som kanskje ikke var det beste. 

Julestjernene henger så lenge som mulig, iallefall til mørketida er over, det er regelen.
Kvaen og oljen i håret forsvinner forhåpentligvis noe før.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...