Rapport, fredag på kontoret.

Det er ikke så lurt å bli ferdig med en utstilling i for god tid. For da begynner man med noe nytt. Så må plutselig det være med. Eller? Er det for tidlig? Jeg er ikke en sånn kunstner som liker å vise det jeg nettopp har gjort, kanskje om en par tre år heller. Eller? Sukk.
Så nå driver jeg og søler med blekk og heier og jubler og tviler.

For den enormt spennende rapporten om mitt liv som forbruker: jeg ser at Polarnogpyret har fått og sett min melding på chatten  facebook om at adressen var feil, for en dag siden, men de har ikke gitt meg den rette. Men den har jeg funnet fram til selv, basert på den de gav meg, paret med korrekt norsk rettskriving. Så endelig, endelig har jeg klart å sende dem en mail. Til tross for deres iherdige forsøk i å hindre meg.
Jeg må slutte å bruke så mye tid på sånne her saker. Jeg er jo tross alt ikke forbrukerombud.

Neste uke skulle jeg ramme inn, men hvis jeg har begynt med noe nytt skal jeg kanskje ikke ramme inn. For da må jeg tenke. Men ikke for lenge, for det skal jo sendes. Forbannet, forbannet være den som tenker nytt så sent.


Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...