Ryddedag

Greit, bloggen ble kanskje også litt båring.
I dag rydder jeg på syrommet. Som i mangel av system har blitt den fjerde...nei femte boden i huset. Det betyr at mange av tingene som er der kan flyttes til en av de fire andre bodene i huset. Det gjelder bare å komme på det. Når man har sirklet rundt en kasse med Jendors avlagt klær i en halvtime, og uroet seg over dens tilstedeværelse mens man ordner i andre ting, og så bare aHA! jeg setter den sammen med Jendors andre avlagte klær i skapet på rommet hans. HUff disse malingsspannene, hvor skal de være...aHA! sammen med malinsspannene  kjelleren! Og så videre. Det tar litt tid å komme på det der, for ting har jo vært på syrommet så lenge. Og så er det jo sånn at rot tiltrekker rot, så det har bare blitt stappet mer og mer inn der.
Nå er det mer ryddig. Og så får vi se. Det er også sånn at ryddighet tiltrekker rot. Jeg bor sammen med en som lever under fanen Blank flate? Jeg setter noe der!
Ikk på den måten min mor lever under den fanen, hun er mer sånn, Åh, nå så det tomt ut, jeg må finne en lampe eller et brett eller noe så det blir mer lunt. The Stig er mer sånn, hm, hvor skal jeg sette denne? Sammen med de andre tingene i samme kategori? Nei! Blank Flate! Jeg setter noe der!
Jeg lurer å om jeg skal adoptere mammas strategi så det ikke blir noen blanke flater som kan bygge opp under dette problemet.



Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...