Jaha ja jojo

Jeg har oppdaget, litt sånn etterskuddsvis, at noen har trykket inn fåsebilderknappen. Jeg har bare så dårlig internett på jobb så jeg får ikke lastet opp bilder. Det vil si, det begynner vel med å ta bildene og også der har jeg feilet. Men det skal jeg da i det minste få tatt tak i.

Jeg øver meg på å ikke lytte til min indre stressidiot som sier jeg må skynde meg på jobb om morgenen, så jeg tar en to kilometers omvei enkelte dager. Særlig når det er fint vær er det fint, det eneste som er dumt er at jeg på en måte bruker opp frokosten i løpet av de to små kilometrene, så jeg er sulten og vil spise når jeg kommer på jobb. Det blir veldig lenge til halv tolv. Og så blir jeg litt stresset av å ikke høre på stessisdioten, men det er vel det som er øvelsen.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...