Avtrekksfarger

Jo men kjøkkenvifta tok jo kvelden og så tok det litt tid med det, først måte vi få inn onkel for å få vite nøyaktig hvor sent på kvelden det var for den vifta, og da det viste seg å være bekmørtna, så måtte vi prøve å få tak i reservedeler, som jo er en artig liten vits i forbrukersamfunnet, så måtte vi forsøke å finne ny vifte istedet, som passer til spesialanordningen i taket i et hus der alt er spesial spesial, så kom vi vel et stykke videre på veien, og fant vifta som kunne passe, så fant vi ut at hos Røroshetta kan man få hvilken farge man vil i verden på kjøkkenvifta si, uten tillegg i prisen, og er dere klar over hvor mange farger det finnes i verden, og så er det jo det at hun som eide huset før var estetisk tilbakestående, men kjøkkenet er ikke det verste, før var det klarrødt, høyglanset, høreapparatfarget og svart, og det høyglansede røde er der fortsatt, og jeg synes egentlig det er litt fint, at det er farger mener jeg, men også at vi har et kjøkken som er fint NOK og at vi ikke stresser rundt med å få det SOM VI VIL HA DET, men at vi bare får det til å fungere, fargerikt og fint, men så er det å finne en farge som passer til dette da, og egentlig tror jeg en slags natteblå er svaret, men det er greit med innspill, så jeg spurte søstra mi, som svarte "en nøytral farge". Og jeg vet ikke, finnes det en samling med farger alle går og tenker på som nøytrale? så jeg måtte spørre, og da svarte hun, av alle ting, BURGUNDER. Og er ble jeg litt overrasket og forvirret over sammenkoblingen nøytral og burgunder, men jeg tror hun egentlig bare tenker at motefarger er nøytrale, og det er de jo på sitt sett, men jeg vet ikke om matt burgunder og klarrød bringebær er den beste match, og selvom jeg fortsatt har troa på natteblått av noe slag, så endte jeg i felleskap med Jendor opp med en grønnaktig gråfarge, for vi er egentlig mer koselige, vi som er på det kjøkkenet, enn stilige.
Nå er den bestilt og så venter vi på overraskelser rundt leveransetid og lignende.




Tror en mer sofistikert avtrekksanordning enn den gjeldende vil gjøre seg her

Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...