Tetris

Ja hvordan går det egentlig der i huset i Kirkenes lurer dere sikkert på, og det kan jeg fortelle at i kjelleren på tøkerommet, det er ikke et tørkerom kanskje men forrommet til badstua, for det er der vi tørker klærne, der er det litt trangt på høyre siden for der er det et skap på veggen, og så på venstre siden er det god plass, så på høyre siden har vi det store tørkestativet og på venstre siden har vi det lille, og det er ikke egentlig plass til det store på høyre siden på grunn av det skapet, så vi må drive og dytte på det og smyge oss sidelengs og hekte oss fast i klær og feie dem på gulvet og løfte flappene over skapet og tilbake når vi ska andre veien, og kanskje hadde de vært enkelt om noen tenkte hmmmmm er det ikke en enkel løsning på dette problemet hmmmm, men det har ingen gjort, man har bare smøget seg sidelengs og bannet og revet klær ned på gulvet, helt frem til på torsdag da jeg fikk et lite lynnedslag i frontallappen mens jeg tok ned tørre klær og bytta plass på tørkestativene og nå er alt så ekstremt mye lettere på tørkerommet og tre år tok det. Og det er sånn at vi synes det er litt pinlig at vi ikke har tenkt på det så ingen av oss har nevnt denne forbedringen, vi bare går rundt og later som om vi fikset det for minst to år siden.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...