Laif in gokk

Her bor vi da, i dette eksotiske rare og fjerne nord. Jeg aner ikke hvorfor.
Avisene forteller meg at det er nå det skal sås, det er nå man skal begynne i hagen, og joda, men hva med all snøen? Sønnen trenger en ny skallbukse, men det er sommerbukser og shorts man får kjøpt. I januar gikk det hull i skoene, men da var vårskoene på vei inn i burikkene. Det er koronautbrudd i Oslo, barnehagen vår stenges.
Jeg har ikke noe imot å bo i det eksotiske, rare og fjerne nord, men avogtil synes jeg parolen "samle hele Norge til ett rike" har gått litt for langt. Jeg skjønner jo at jeg ikke skal så nå, men kan ikke min lokale butikk få ha vårvinterklær?
Min lokale butikk har solgt frø siden januar, til vekstsoner vi ikke har her.



Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...