Nå er det orden i gangen.

Nå har jeg fått gjort opp til flere deler av det jeg skrev om i går, inklusive prøvd å orge med den kofferten som ble ødelagt da jeg var på ferie, og som jeg fikk et sånt ark for på flyplassen og som man må bruke i all videre kommunikasjon om ødelagt kofftert, og det arket kasta jeg i søpla to sekunder etter at jeg kom hjem, men the Stig fant det, og nå har jeg brut dette arket på korrekt vis og fått en voucher på ny koffert, logget meg inn i voucherbutikken, innsett at det jeg har råd til der er en mikkemusryggsekk, skal jeg ha noe som ligner det som ble ødelagt må jeg betale masse penger til de som ødela kofferten min, sendt en mail og sagt KREMT, fått ny voucher og bestilt koffert som er nesten like bra som den som er ødelagt, men mye bedre enn mikkemusryggsekken, og så har jeg overtalt the Stig til omorganisering av garderobeskapene, for han begynner alltid med sånn total omorganisering som betyr innkjøp og ombygginger og mål og sammenligninger og som aldri blir gjenomført, når jeg foreslår mindre men elstermt forbedrende forbedringer, men nå ble den ekstremt forbedrende forbedringen gjennomført mot lovnad at den omveltende forbedringen kan gjennomføres når som helst, værsågod, bare sett i gang, og så har jeg ryddet i gangen.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...