Jeg ferierer faktisk!

Jeg er reist avgårde. Til Frosta. For å komme dit må man forbi der alle som har hjemkommet fra diverse destinasjoner for så å reise hjem for å sitte i karantene er, altså Gardermoen, og det var litt stressende, men det var et gullbryllup og en syttiårsdag som skulle avsegstyres, så det var bare å iføre seg hansker og munnbind.
Allerede på Høybuktmoen sa the Stig til et menneske "føler du at dette er en meter?" når mennesket sto ca tredve cm bak ha i kø til innsjekkingsautomaten, men det gikk egntlig bra med den reisingen.
Nå er vi fremme og spiser og ser på havet. Det er også bra.

Og så har the Stig fart littegrann med unøyaktigheter når det gjelder reisingen, så vi skal være borte litt lengre enn jeg så for meg og dermed må jeg prøve å få tak i noen som har både husnøkler til huset mitt og vanningsevner.

1 kommentar:

Lillesøsters dagbok sa...

Fortsatt god ferie! Jeg er tilbake på jobb natt til tirsdag. Det blir stas ...

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...