Mhm!

Det er altså SÅ vanskelig å blogge! Før var jeg ganske bra på å lage tekst utav ingenting, nå husker jeg ikke helt hvordan man gjør det.


Dette har skjedd:

Snekkeren er forsinket til desember. Ingen stor glede over det
Snøen har smeltet så det er sørpe overalt
Bordet på lunsjrommet har forduftet
Og stolene
Jeg kjøper alltid Maxhavelaarkaffe på butikken enda det er den verste kaffen
Nå drikker jeg den
Jeg begynner å gå fri for myrull
Jeg prøver å selge ei hagle 
Jeg har lyst å veve litt igjen, tror jeg skal lure meg til en fridag og renne opp nye skallebånd og komme igang på en hovlevev jeg rennet opp for et år siden, det koker ikke akkurat på kontoret så det er sikkert ok
Jeg har blå teip på begge knærne for jeg har slitasjegikt og det skal gjøre det lettere å gå i trapper og det virker faktisk å ha et blått kryss på hvert kne, helt utrolig. 
Ja det er kanskje ikke fargen som er avgjørende
Jeg går i tanker om interiør
Det kan bli vanskelig å få tilbake kunsten fra Latvia, for det mangler et dokument, men enn så lenge er det ikke en full blown kuk i maskineriet, så jeg har litt håp om at det ordner seg
Famous last words
Håper jeg ikke at det der var
 
Så joda jada. Neida. Sånn går nå dagene.



Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...