Venteeee

Jeg sto og kokte myrull til trykkfarge da det dukket opp noen på kjøkkenet som skulle har møte der, så måtte jeg trekke av og vente til de var ferdige, og så var det lunsj og så måtte jeg vente til den var ferdig, nå er jeg ferdig med kokingen men må vente til myrullen er kald så jeg kan presse den, så da blir det ikke trykkfarge i dag og da må jeg vente til mandag med å trykke, for jeg må røre på trykknettet mens det tørker og det rekker jeg jo ikke nå for nå er dagen så strakselig over.
Jeg har egentlig ingenting imot prosesser som tar lang tid men her tar det mest tid med ventingen og det er ikke helt det samme.

2 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Hei! Jeg har lagt meg til som følger på bloggen din :) Hilsen Jorun med bloggen K&K (kvinner & kultur)

frk. Figenschou sa...

Det var hyggelig!

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...