Hurra for....Jesus!

Ja, det viser seg at Jendor tror vi feirer 17 mai fordi Jesus kom seg laus fra korset. Jeg skylder på barnehagen for denne åpenbare mangelen i fornorskningspolitikk. Jeg prøvde å presse ham litt på dette mellom sammenhengen mellom norske flagg og Jesus. Norge? Jesus? Jo, eh, så tapte tyskerten napoleonskrigen. Såh.

Det ble ikke så mye feiring, for, pandemi, men nå må det snart bli slutt på det der fordi de der stakkars pandemiungene våre altså. Vi gikk ned i byen for å kjøpe en is på dagen og da kom det et følge på seks forbi og Jendor stivnet helt til og jeg trodde kanskje det var noen han kjente der men han bare hvisket "mammaaaaaah.....e det der toget?"
 

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...