Lang natts ferd mot dag

Det er mye styr om natten. Vi har kjøpt nytt, hus, hvorfor har vi det, når det er så lite, hagen er koselig og har en halvferdig pergola (pergola? heter det det? Det het det i drømmen) og tilogmed en dam med utleiebåter og en nysådd allé, men bilveien går så nært så det er umulig å snakke sammen ute i hagen, og huset er så lite, hvooooorfor har vi solgt huset i byen og kjøpt dette når vi akkurat var ferdige med etterisolering og vindusbytte, og symaskinreperatøren har sendt reperasjonsoppdraget videre uten å spørre meg og symaskinen er ute på vift, og selv har jeg vært på busstur til New York og mista koffterten min, men bussjåførene skal lete, og fristen for selvangivelsen har blitt flytta, og må jeg drive og drømme sånne ting, jeg vil heller drømme at jeg flyr eller er vikar for kongen, jeg orker ikke å styre med det samme om natten som om dagen. 

I morrest var jeg blå i hele ansiktet, men det var de ingen som så før jeg selv da jeg gikk for å pusse tennene, for Jendor ønsker seg så veldig en tantovering, og jeg har foreslått tusj istedet, så nå har vi alle tusj oppover armene, og så har jeg vel sovet på armen da og fått tantovering over det hele. Det gikk altså upåaktet hen.

Nå skal jeg gjøre selvangivelsen, så ikke fristen plutselig blir flyttet, håper det går omtrent så smidig som i fjor da jeg hadde satt av tre dager til prosjektet men det gikk på en formiddag, for da kan jeg dra tilbake til Malmklang og lage kunst, det føles som en riktig prioritering.
Unnskyld, skattemeding. Selvangivelse? Hvordan tenkte de der?

Takk for meg.

Jo forresten, blogger driver og forteller meg at det bli slutt på å abonnere på bloggen på epost. Så hvis det plutselig blir helt, HELT, stille her, så kan det være det, og ikke meg.

Takk igjen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo, eg vil ha melding om blogginnlegg i e-post - viss ikkje greier eg ikkje å følgja med. Kan du passa på at det ikkje stoppar?

frk. Figenschou sa...

Nei...hele tjenesten blir lagt ned! Det har ikke noe med akkurat min blogg å gjøre.

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...