Godt eller ganning

Nå er jeg hjemme igjen. Akkurat i tide til Halloween. Hurra. Hurra. 
Jendor vil gå i år, det har han aldri villet før så da må man hive seg rundt. Men han tør ikke helt heller så jeg har avtalt med naboene at vi kommer dit, da. Han skal være pterodaktyl, og kompisen skal være spiderman/batman/sjørøver. Og hva skal jeg være? Jeg hadde en idé med ei sveisemaske som jeg har lett etter overalt, OVERALT, og den dukket til slutt opp i våpenskapet. Nå synes jeg ikke den ideen er så god lengre, kanskje. Jeg har også en eldre sveisemaske som kanskje er litt kulere men den har jo ikke autoglass så da blir det peise mørkt inni der og da kommer jeg til å ramle og brekke lårhalsen. 
Jeg fant en hvit lue, så alternativ b er kanskje smurf. 
Jeg er jo egentlig veldig glad i å finne på ting og være artig og kle meg ut, men jeg kom litt bakpå her og rekker vel ikke helt å sette noe bra ut i livet.
Jeg kunne tenkt meg å være
forkjørsvei
kommentarfeltet på internett
zoom-møte
men the Stig mener jeg overvurderer mitt publikum og han har vel rett. 

Da er jeg tilbake på sveisemaske menneh...jeg vet liksom ikke helt hvor det bærer hen. Jeg føler man blir mer sånn generell påskekjerring enn egentlig utkledd til NOE som jo var den opprinnelige planen. 

The Stig skal ha en redningsvest på hodet så der føler jeg virkelig at lista er lagt tilstrekkelig lavt. 

Men Jendor er fornøyd så alt annet er egentlig uviktig.

2 kommentarer:

Lillesøsters dagbok sa...

Jeg så en bra tolkning av Fifty shade of grey. Dama gikk i helsvart med malingsprøveskalaer i grått klistret på overkroppen. :D :D

frk. Figenschou sa...

Ja, hadde kanskje ikke passet seg når man går som anstand for barn :) :D Til neste år er de så store at de kanskje går alene så i år var min eneste sjans

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...