Verken frakt eller forsendelse

Ja så det som skjedde i går var at NorLines ikke dukket opp. Det er jo egentlig ikke en katastrofe, såfremt de dukker opp i dag. Før halv ett, som jeg har gitt beskjed om, og som jeg regner med de har glemt.
Akkurat nå innser jeg at jeg må ringe og mase.

Ok, ja det hadde de glemt. De hadde tenkt å komme ett. Da kommer de i morgen istedet.
 
Det som er ca tre prosent teit er at jeg sitter hjemme og venter på dem.
Som jeg gjorde i går. 
Føler at jeg må skylde meg selv litt der, jeg kjenner jo punklighetsgraden deres, og de pleier å ringe når de er på vei, problemet er at de ringer og er på vei dit jeg ikke er og da rekker jeg ikke frem før de er fremme. Jeg føler at det problemet bør jeg kunne lempe over på dem. Som ny fremgangsmåte.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...