Ikke helt i mål på alle punkt på lista

I morgen drar jeg til Oslo.

Dette har jeg foreløpig ikke orket:
-pakke
-forberede presentasjon av kunstprosjekt, oslobasert (grunnen til at jeg drar)
-lage foredrag til et annet prosjekt, også oslobasert (bonus at jeg er i Oslo så jeg kunne si ja)
-potte om planter som står i drivhuset til potter som kan stå ute så de ikke dør mens vi er borte
-sette klar planter på ETT sted i huset så blomstervanner slipper å springe rundt i 3 etasjer for å vanne 63 potteplanter
-lage billedpresentasjon av klassebamsens opphold hos oss her i helga, samt rampemusas rampestreker, i den medfølgende oransje boka der sånt skal loggføres
-bestille returbillett så jeg kommer meg hjem fra Oslo igjen.

Men det er jo en dag i morgen, håper inderlig den ren og ubrukt står og ikke drar med seg sykdom og streik men derimot effektivitet og arbeidsvilje og flyreise.

1 kommentar:

Rødhette sa...

Krysser fingre for en effektiv dag!

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...