Ting som er krysset av på lista og et punkt som ikke...krysses.

Jeg fikk ordnet:

-loggføring av klassebamsens opphold
-presentasjon til kusntprosjekt (oslobasert, grunnen til at jeg dro) 
-pottet om planter
-ikke helt flyttet på 63 planter innendørs, men iverksatt en plan B der
-pakket
-bestilt returbilett

jeg har ikke ordnet
-den andre presentasjonen til oslo, men  jeg har vel kvelden på meg
-og ikke tatt med gyldig pass.

Det var litt dumt med det passet. Ikke at man må ha pass for å komme inn i hovednorge, men man må ha pass for å komme seg inn på en byggeplass man er invitert med på, der noen skal sette opp et regjeringskvartal, men nå som det er passkrise og alle vi  med utgått pass som ikke skal noen steder har fått beskjed om å IKKE mase med det passet, så...maset vi vel ikke med det passet. Tok ikke med utgått pass på grunn av grøtete hjerne på grunn av bergensutstilling og påfølgende syk. Har ikke førerkort. 
Mamma er kjempesur og synes ikke jeg viser opp nok interesse for prosjektet.
Mamma vet om det fordi jeg har forsøkt å finne noen som skal fra Kirkenes til Oslo med fly i løpet av dagen, via facebook som kan befrakte utgåtte dokumenter. 

Jeg er egentlig også kjemepsur på grøthjerne men samtidig så kjenner jeg at ok, nå er jeg her, når tar jeg og gjør det jeg kan, som er å presentere prosjektet som planlagt i vanlig kontorlokale for tilhørende kontorister, og blir det ikke byggeplass så blir det ikke det og ellers er det ett steg av gangen og det beste utav det.
Hmpf.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går sikkert bra! Ha ein fin tur! Alltid kjekt å lesa, kjekt med oppfølging av lista fr i går! :-)

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...