Snart ferdig med Bergen

I morgen drar jeg fra Bergen. 

Det er noe med den setningen som tar fram en lyst til å prate kråkespråket. 

Og det har vært fint å være i Bergen, som sist, å være tilbake i en by som du egentlig kjenner så godt og som er så fin og som man overhodet ikke har savnet. 
Litt mer styr med utstilling, eller, styr er løgn, men stress har det vært. Men nå er den oppe. Folk kan se den. Aner ikke om de vet at jeg bare fikk en uke på noe jeg vanligvis bruker et halvår på, jeg føler det er relevant informasjon egentlig. Samtidig synes jeg ikke at det er noe b-arbeid jeg har gjort. 
Men hvem vet hva man synes om en måneds tid...

I morgen er det altså hjemfart. Jeg har hatt en hel dag tl å bare slenge, og det er vel det jeg har gjort, med litt dårlig samittighet for jeg har så shuuukt mye å gjøre, og det får jeg jo ikke gjort når jeg går her og slenger, (og slengingen kommer av at åpningen egentlig skulle vært i dag men så ble den flyttet fram en dag, jeg hadde jo så god tid sant) men det er nok også sunt. I morgen skal jeg slenge bittelitt og så skal jeg ta flyet hjem til mann og barn og tulipanene som har sprunget ut mens jeg har vært borte. Og så skal jeg stresse. Og så reiser jeg til Oslo. Med fly. Hei hei miljøet, det er meg din verste fiende.

Vet dere hvor fint det er når tåken siger nedover fjellsidene i Bergen? Ååååh. Så vakkert.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...