Rutinene ikke helt på plass

I dag har jeg vært på jobb og det hadde jeg gledet meg til. Jeg skulle tilogmed være på tegnekontoret hele dagen så jeg hadde på meg voksenkær i stedet for arbeidsklær og det føltes også veldig bra da jeg gjorde meg klar til å gå. Jeg hadde veldig lyst å treffe på noen hurtigruteturister på vei til jobb som skulle kommentere hvor fornøyd jeg så ut og så skulle jeg fortelle hvorfor. Men hurtigruta var på vei inn fjorden når jeg var på vei bakkene opp til gamle sykehuset. Så det ble ikke.

Og så hadde jeg en logisk kortsluting der på jobb, og startet dagen med å legge noen gamle arbeider i trykk med sprit, som jeg i utgangspunktet syntes var en god idé, for, gammelt sykehus er lik håndsprit absolutt overalt og bare å forsyne seg til prosjekt, men det jeg ikke tenkte på var at da måtte jeg sitte der i dunstnen da. Og det var ikke så deilig og jeg ble litt kvalm, og jeg både luftet og lukket døra ut til gangen og gikk inn på verkstedet isteden, men etanoldunsten hadde sivet inn dit også, og jeg hadde jo ikke tenkt å være der i dag og hadde kvitskjorte stedetfor malingsbukser på, men jeg ryddet nå litt opp i saker og ting, litt småkvalm, og det er rart med det, men man blir så mye mer sliten på jobb av å ikke helt ha noe å gjøre selv om man egentlig har noe å gjøre, enn hva man blir av å bare jobbe på med et prosjekt. 
Så ikke helt vellykket første arbeidsdag. 
I morgen skal jeg AVSLUTTE dagen med å legge trykkene i sprit. Så kan jeg lufte når jeg kommer og faktisk få utført arbeid i løpet av dagen. 

Edit: 
kastet i dag: en cd-mappe. Jeg tok ut en cd med drivere til et tegnebrett først, for jeg vet at det er litt vanskelig å få tak i akkurat de driverne. 
Da jeg fortalte herhjemme i går at jeg hadde kastet de der smokkene, var kommentaren: kan du ikke kaste noen av dine egne ting istedet?? og det overrasket meg for jeg klarer ikke å se akkurat det der som hverken et overtramp eller noe som hadde blitt utført om ikke jeg hadde tatt tak i det. Men i dag har jeg kastet noen av mine egne ting. ALTSÅ.

Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...