10/10

Akkurat nå er det veldig bra. Jeg skal ingensteder med fly i dag, jeg jobber på et sted jeg har jobbet før og alle er veldig trivelig samtidig som alt ikke er ubehagelig nytt, det er åpenbart at jeg kommer til å komme i mål og jeg har fått det beste rommet. Eneste aberet er at felleslunsjen er opp tre trapper jeg ikke kommer meg opp, så jeg fikk ikke være med på den, men i morgen er det nok en bedre dag for slitne knær. 

Og jeg går i t-skjorte, det er varmt, jeg har dratt hjem og dratt innom en butikk og kjøpt øl og is og så videre og kjøpt sushi, jeg har sittet på verandaen med sushi og en veldig kald øl og is til dessert og i kjøleskapet har jeg også en jåggert. 

Jeg savner familien bittelitt, på den måten at de kunne godt vært her, men det er også deilig å være alene. Jeg er mye mindre tett i bihulene. Jeg har fri hele kvelden. I morgen skal jeg spise middag med søstersen og i overimorgen med en kompis. 

Kanskje går jeg en tur litt senere.

Ingen kommentarer:

HALLO DEUTSCHLAND

Alle jeg snakker med om mine iphone-problemer sier neineinei, det er sømløst. Jeg har søkt litt på internett, det store internettet vet dere...