Reiseoppdatering

Åkei! Åkei! Da har jeg vært på reise i ca et døgn og har nå kommet meg til Gardermoen. 
Nå skal jeg ta et fly til Berlin og et tog til Dresden. 
I Oslo har de kostet på seg sommer og jeg SÅ jo det på Yr, men samtidig er det bare mai, så jeg kom såklart i langbukser og jumper og kåpe i går. Det ble litt varmt. Nå har jeg byttet til en litt ledigere bukse, men jeg hadde glemt akkurat hvor behagelig den var, så jeg kan ikke ha noe i bukselommene, for da ramler den ned. Så den kåpa som jeg hadde tenkt å pakke i bagasjen ved innsjekk, har jeg fortsatt på, fordi den har lommer. 

Dette er en litt sånn rask reis inn-reis ut -tur (ble vanskelig å plassere bindestrekene der gitt) og det er litt synd at jeg ikke får se mer av verken Dresden eller Leipzig, men samtidig er det ok å ikke være lenge borte fra familien, ettersom jeg skal reise bort igjen når jeg kommer hjem. Og de må ta trøndelagsferien uten meg. Man får bare leke jetsetter og gjøre det meste utav det. 
Jeg hadde kunnet ankommet Dresden et stykke etter midnatt i går, men om det er enkelt å få til, prøver jeg å unngå å ankomme steder jeg ikke har vært før, og der jeg må finne frem selv, utslitt og i mørtna. Jeg prøver å unngå å måtte finne frem utslitt og i mørtna mener jeg. Nå er det lyst og selv om jeg allerede har reist i et døgn, fikk jeg rype og elg på verandaen til mamma på midten der, så mer uthvilt som alternativ her altså.  

Holdt på å slenge på Hilsen Silje på slutten her. Skikkelig i reisebrevsmodus altså.

Ingen kommentarer:

HALLO DEUTSCHLAND

Alle jeg snakker med om mine iphone-problemer sier neineinei, det er sømløst. Jeg har søkt litt på internett, det store internettet vet dere...