åh bare LIIIVET!

Etter en sommer der man har alternert mellom å være på hytta, hytta, hytta eller i garasjen, er det UHTROOLIG spennende og eksotisk å komme til Trondhjem. Folk og studenter og butikker og handkaffe og sol!
Observerer jeg over en lav sko!
Selv synes jeg liksom det er nok å se alle disse tingene, på vei fra hotellet til galleriet (ca....fem meter), jeg har ikke så lyst på kaffe og jeg er veldig fornøyd med å ikke være student. Men liiivet liksom. Artig, artig.
Og så går jeg på galleriet og ser på pinnene mine. Etter en stund må jeg gå hjem og være litt på hotellrommet, man blir matt i hodet av å stå og glo på pinner, og da går jeg de samme fem metrene og bare LIIIVET!
Deilig.

Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...