ANDRE, altså.

Jeg er så lei av at folk som leser mail ikke leser mail.
Jeg prøver å få sendt kunst fra Stockholm til Karasjok.
Jeg sender mail med spesifikasjoner til fraktfirma. På mandag.
Jeg ringer og maser på tirsdag. Fraktifirma blir sur.
Fraktfirma ber om spesifikasjoner. På fredag.
Jeg svarer at de står i mailen de har trykket Reply på. (For jeg er på mobil og får ikke kopiert og limt inn tekst.)
Jeg spør hvor lang tid det tar å få sendt forsendelsen, og ber om å få en faktura på mail.
Jeg får et pristilbud.
Jeg spør hvor lang tid det tar å få forsendelsen sendt, og ber om å få faktura på mail.
Jeg får spørsmål om fakturaadresse.
Jeg spør om hvor lang tid det tar å få forsendelsen sendt.

Jeg venter på svar.
Jeg må vite det sånn at jeg vet når vi skal sende sånn at jeg kan være i Stockholm da.
Jeg venter på svar. Jeg venter på å få bestilt flybilletter. Jeg venter på andre. Jeg synes det hadde vært så utrolig mye greiere om ikke folk hadde vært så travle at de skal gjøre alt så fort at alt tar ti ganger lengre tid.



Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...