Ja men hva med utviklingen, da!

Jeg føler at den der ungen burde stimuleres litt mer. Ikke bare bli lagt på et sauskinn sammens med det røde dørslaget (han trenger vel ikke leker når han ikke engang kan fokusere, tenkte vi) og overlates til seg selv og bobleblåsingen sin. Eller i vippestolen, der han sitter skjeløyd og ser på hva han nå ser på. (Bæsjer, altså)
Samvittigheten kommer og gnager meg på hjernen, burde man ikke drive med litt...Lek gjennom Læring eller hvadetheter? Istedetfor å bare la ham ligge der?
Jeg vet ikke. Det er ikke så lett å leke lett pedagogisk med noen som stort sett ikke møter blikket ditt og som kommuniserer gjennom bæsjefarger.
Jeg føler meg som en dårlig Foreldreperson som sitter her og blogger og lar Jendor ligge og underholde seg selv. 
Jeg får gå og vifte litt med dørslaget.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...