Slektsliv

Ettersom jeg driver og prioriterer over en høy lest her, har nesten alle blomstrene jeg kjøpte på hagesentret dødd av tørst og neglisjering. Mamma sa hun skulle potte dem om for meg i morgen. Søskenbarnet mitt holder på å le seg ihjel av uttrykket potte om.
Jeg har fått kjole av søstra mi, plutselig, i jebbursdagsgave, hvilket ikke har hendt på ørten år, og det var en glede. Og Jendor Ett Barn har fått så mye presanger av slekta at jeg faktisk har gått litt i surr og takket litt på kryss og tvers til alles forvirring.
Jeg la ut en kjærlighetserklæring til slekta på feisbok, men brukte ungdomsuttrykket "hjerte" hvilket fikk min far til å ringe og bekymret forhøre seg om alle var friske.

Friske og fine. Det er det de er.

Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...