Prinsippfast, bortsett fra. (Når jeg får verdensherredømmet)

Jeg er imot dødsstraff. Uansett. Jeg synes ikke man har den retten, å ta noen andres liv.
Men jeg merker at jeg vakler litt i mitt standpunkt når det gjelder køsnikere.

Køsnikere på posten, på apoteket, på butikken, som "skal bare", som later som de ikke ser deg, som later som om de ikke skjønner køsystemet, som ser en åpning, en luke, en mulighet til å komme først, som presser seg foran deg inni heisen, par som står en i hver sin kø i butikken med handlekurven mellom seg sånn at de kan velge...
henges fra en gammel eik.

(Og de som booker tolvtimerspass i toættstugan og aldri holder opp døra for deg når du kommer med barnevogn men istedet skynder seg inn og stikker opp med heisen. De også)

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...