Ble nesten helt feil og nesten litt katastrofe

Jendor har en egen blogg, Jendorbloggen. For familien og enkelte venner. Da pappa døde klarte jeg ikke å legge ut mer der, fordi han ikke kom til å få se bildene og innleggene. Nå har jeg startet den forsiktig opp igjen, fordi jeg har hatt sånn glede av den bloggen selv. Se, Jendor to år, han kan jo prate! Se, Jendor fire måneder, han roper til trærne! Og sånt. Jeg kommer til å BLI glad for det, selv om det er litt rart nå.
Og hvorfor er det bilde av min mor som står og tar bilder av istapper her? Jo, for jeg skulle legge ut en serie bilder av mitt barn. På Jendorbloggen. Men oppdaget plutselig at fader, dette er jo lappegnagbloggen. Men da var jeg allerede inne og styrte med bilder så da får dere mamma som leker turist i egen by. Og ikke sønnen som leker i sneen.

I present to you: kjempestor istapp. Ikke den eneste i byen.

Ingen kommentarer:

wasserbecher vesikuppi cups of water

Jendor har fått vannkopper og det er selvsagt ikke særlig praktisk når man har mye å gjøre på jobb, og ikke kan gjøre det viktigste fra hjem...