I dag er det mandag

og jeg starta med å ha glemt jobbnøkkelen, og jeg er også fri for kaffe, (det heter fri for, tenk) og har heller ikke med meg lunsj, men
jeg fant et gratiskort på kaffe på Narvesen i posthylla mi, jeg har mailet til politiet om alle de gangene jeg og familien har blitt nesten påkjørt i fotgjengerfeltet ved huset, og istedetfor å svare ressurser blabla, som jeg trodde de ville svare, fikke jeg svar etter ca tre minutter der de lurte på når på dagen det evt er lurest å ha kontroll, og mamma er i byen og skal passe Jendor (og en av disse dagene MÅ jeg skrive et innlegg om Lømmen, min høyre, avogtil venstre, hånd) og skal hente ham i barnehagen og jeg skal gå tidlig hjem og rydde i boden.

så det går i pluss

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...