Ti på halv sur

Det er kaldt, og jeg begynner å bli litt lei av at det er så kaldt.
Nå er det riktignok nesten ti grader mildere enn da jeg sto opp, men det er fortsatt tyve minus, og jeg vil at det skal være...kanskje fem.
Jeg vil være noen andre, en annen plass.
I en by, med småsko. Og vårluft.

I går ramla jeg med Jendor på vei til barnehagen, og det enda han satt i vogn, men vi tippa. Jeg er ikke vant til at det er så glatt når det er så kaldt samtidig.
Glatt er det verste jeg vet. Verre enn kaldt.

Og alt jeg tegner blir stygt.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha, og jeg som tenkte at "tatt opp ei flaske vin" betydde "åpnet ei flaske vin".
Jeg var ikke innom vinkjelleren.
Elsker bloggen din!

Anonym sa...

Og kommentaren havnet selvsagt på feil innlegg.

frk. Figenschou sa...

Hehe. Nei vi flyttet den en og en halv meter og fra et gulv og opp på en kjøkkenbenk.

frk. Figenschou sa...

Og takk!

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...