Mandag, kan du si

Jendor sover nesten hele natten, men han våkner så ulidelig tidlig. Og så ligger han og gauler til seg selv. Og på dette tidspunktet har han kommet inn til oss så han ligger og gauler meg i øret.
Og jeg er så trøtt.
Da, men nå, mener jeg. Jeg er helt zombie. Jeg vil ha kaffe men noen har stukket av med kaffekokeren. Vannkokeren, heter det. Jeg prøvde å koke vann på ei kokeplate istedet, men det er en sånn jævla smart ovn, og jeg er så dum, så vi klarte ikke kommunisere. Obs ej kognitiv design!
Så ingen kaffe. Hvem stikker av med kaffekokeren til felleskapet? For en egoistisk handling.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal foreta meg. Kan man lage kunst uten kaffe? Jeg tror kanskje ikke det.

Nå holdt jeg på å skrive mvh. Men det er jo en bloggpost.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...