Når man vasker klær

Vanligvis når man vasker klær, er det en ganske god blanding av...ja, av alt. Jumpere og bukser og underskjorter og ull og bomull og syntet og ok dere skjønner. Dere har vasket klær, vi har samme erfaring.
Men jeg legger merke til at når man har hatt en kuldeperiode på minus tredve i noen uker, så er det bare undertøy. Bare. 20 truser. For ellers gikk man i det samme hver dag: fire lag ull. Og det var ikke snakk om å vaske det for man måtte ha det på seg.
Nå er også ulla vasket. Og jeg håper det holder seg rundt titallet en stund så jeg får brukt noen av de andre klærne mine.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...