kjørpåkjørpåkjørpå

Det blogges ikke så mye. Men jeg har allerede blogget mer enn i mitt absolutte bunnår, 2018, så jeg er ikke på vei ned mot nye rekorder heller. Jeg er bare veldig veldig klar for julefri. Og ettersom jeg er selvstendig næringsdrivende, som akkurat har gjort en separatutstilling og landet tre nye utstillinger, så er det ikke så lett å motivere seg selv til å gå på jobb og lage NY kunst. Eller gjøre forefallende arbeid. Men Luther sier man ikke får hvile på laurbærene så da kan jeg ikke gjøre det heller. Jeg må gå på jobb. Og tvinge meg selv til å utrette ting.
Jeg er ikke hundre prosent sikker på hvorfor.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...