Hepp.

Før var blogging noe jeg ville, hele tiden. Nå er det noe jeg må tvinge meg til. Håper det snur.

Ok.

Jeg har jo sagt til meg selv at gå nå på jobb den uka her, men så, når du har hatt det møtet i Oslo, da kan du ta fri.
Hva tenkte jeg da egentlig? Når man nesten begynner å gråte fordi det er sånn luggeføre når man sparker mot jobb, og egentlig ikke har noe som er viktig å få gjort på den der jobben man ikke vil på, og man dessuten må på den der jobben og jobbe og pakke ned og ta imot utstilling den uka man har kommet fra Oslo sånn at man ikke egentlig kan ta helt fri, hvorfor ikke ta fri NÅ?
Neidetgårikke, fri er noe som kommer i fremtiden, når man har vært flink!
Helvettes Luther som forlanger at alt skal være jobbet inn og fortjent og helvettes meg som aldri klarer å frigjøre meg fra konvensjonene uten kamp og om og men.
Så jeg har tatt fri nå. Til slutt. Onsdag-fredag med sofasitting og julekalenderlaging og julestjerneopphenging.
Det skulle være noe baking der også men det ble nå ikke noe av det, da.


1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Høres ut som en god plan for onsdag til fredag. :-)
Jeg har nærmest slutta helt å blogge. Sikkert mange grunner til det, men kan skylde litt på det tekniske. Blogg-appen slutta å fungere for et par år siden og nå får jeg ikke en gang kommentert som meg selv annet enn ved å logge meg på en (stasjonær) PC.....

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...