Ny serie

Nå skal jeg skrive om klær! Og det skal bli det jeg skriver om!

Der var det mange som ramlet av stolen tenker jeg. Hoho. Neida. 
Men joda. Jeg har ganske mange plagg i skapet som tilhører en virkelighet jeg drømte meg inn i da jeg sto og så på plagget i butikken. Og som dermed ikke har blitt brukt så mye. Nå er Prosjektet å begynne og bruke klær som har hengt mer på kleshenger enn på kropp.
Dels er dette en praktisk utfordring, det fungerer nå engang best å bruke tjukke ullklær på jobb. Men likevel.

I dag foreksempel har jeg på meg en blå kjole med gul halslinning som jeg sist brukte på multebærtur (!) i 2018. Dette har jeg kombinert med ukledelig tjukke ulsokker og sjokkrosa giktsko.
Jeg skal øve meg på å ta bilder der ansiktet er med, for jeg har jo nye briller også. 




2 kommentarer:

Lillesøsters dagbok sa...

Haha, gleder meg! :D

Anonym sa...

Eg dett i alle fall ikkje av - same kva du skriv om! Gler meg til dette! Veldig fin kjole! Det såg litt kaldt ut på armane berre, no i november. To lag ull + ullsjal her i Sør.

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...