Det jeg sa

Husker dere (selvfølgelig husker dere! Dere leser ALT jeg skriver! Med forstørrelsesglass! Og tar notater! Og dette er den eneste bloggen dere leser!) at jeg hvert år klager litt på utformingen og prosessene rundt søknadene til diverse stipendkomiteer, men da i særdeleshet samiske kunstnerstipender?
Husker dere at jeg et år skrev "og samene, de må aldri få seg elektronisk søkerportal"? For noe så komplisert kunne jeg ikke i min villeste fantasi se for meg at de kunne takle, bare det med epost var jo i overkant for organisasjonen.

I år har de fått seg elektronisk søknadsportal!

Den virker ikke!

1 kommentar:

Ingunn sa...

Mange tak. :)

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...