Utdypende artikkel.

Ok, noen synes kanskje reisebrevet fra Svedala ble litt kort. Men jeg var jo ikke der så lenge.

Og det holdt jo på å bli avlyst, for jeg var så dunderforkjølt. Men jeg kjøpte loungebilett! og satt på loungen og snørra. Skulle vente i Oslo i syv timer så det var veldig lurt. Heia meg. Eller mamma da for det var hennes tips.

Og så var vi i Stockholm. Og jeg kjente at det er helt greit å ikke bo der mer.
Og så traff jeg kompiser. Og jeg kjente at oi, hvorfor flyttet jeg vekk fra flokken min? Det var ikke helt greit. Men sånn er det. Det var fint å treffe dem. Jeg ble glad.

Og så handlet jeg, sånne storbyluksusartikler som dusjforheng og kaffe.
Skulle tro jeg bodde i Pevek.

Og nå er jeg hjemme. Og er kontorist.
Har fortsatt ikke fått noe innkalling til forliksråd. Begynner å tro at mannen innser han har en dårlig sak. Føler meg litt snytt. På den annen side, jeg fikk jevnlige inkassovarsler (og -trusler) i et halvt år før jeg fikk noe inkassokrav jeg kunen forholde meg til.

2 kommentarer:

frk. Figenschou sa...

Deg igjen ja.

frk. Figenschou sa...

For alle som er forvirret vil jeg bare si at jeg kommenterte på spam. Nå er den fjernet. Og kommentaren min ser bare teit ut.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...