jahaihei hei hei, jeg er her

Ja, det er det der å skrive kort, om en sak som har pågått i halvannet år og har flere involverte, og der påstand står mot påstand. Så godt som umulig. Gud så mange arbeidsdager som har gått med på denne saken.

På den lyse side har vi fått ovn, bare to måneder og firetusen telefonoppringninger til handtverkeren etter at vi rev ut den gamle. Fader det tok tid. I kveld skal jeg fyre i ovnen. Jeg skal ta bilde. Dere skal få se.

Og det snør. Barfrosten er avløst av snøfall. Så får vi se om den blir liggende da, det blir jo den første snøen aldri, å den annen side, den første snøen skal komme ca tiende oktober, ikke ca nesten november.
For min del kan den godt legge seg godt oppover veggene i full fart, for jeg har tretten grader på kontoret, Hvem kan jobbe i sånt et klima? Brrr.

Og så må jeg få tid til å veve litt. En dag.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...