Av hva da?

Nå var det to stk som hadde trykket på fåsebilderknappen. Hva vil dere se bilder av? Kontoret fullt av tegninger har jeg vist før, utvalsa blekk har dere sett før, var det bilder av kuratorer fra Nasjonalmuseet som ikke får plass på atelieret dere ville se? Da tror jeg at jeg kommer til å bli veldig selvbevisst og pinlig berørt når jeg tar bildet.
Pinnerommet? Dere kan få se bilde av pinnerommet.

Pinner, lassoer, ribbein fra hval, skriften på veggen, en varmeovn, tracingpapir som henger til tørk på fjerde uken...skal ikke bruke den typen blekk mer...litt isopor, et flak linoleum, og husets tidligere telefonsentral.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...