Allerede litt svett

Kofte, verdens mest praktiske arbeidsklær. Iallefall når du kjører fulle regalia med sjal og tre riskuer og hjemmevevd belte. Starta arbeidsdagen med å sette på sjalet på nytt, det var ikke blitt bra verken andre eller første gangen der hjemme. Fifan hatersjal.


Jeg skal til fotografen. Det er samefestival og selv om jeg aldri egentlig deltar på sånn festivalgreier og er glad for å kunne skylde på koronaen har søskenbarnet mitt lurt meg med på fotograferingen. Det er alltid fotografering. Vi liker å gå til fotografen. Jeg har vel aldri sagt nei til noe søskenbarnet mitt har foreslått.
Så her står jeg og jobber med trykkfarge i kofta. Ikke lurt, men jeg måtte løfte et trykk. Nå er det gjort, det gikk bra, sølte ikke, og nå skal jeg sitte pent opp og ned resten av dagen.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...