Etter nesten tyve år er det vanskelig å komme på en overskrift man ikke har brukt før så jeg lar det stå blankt.

Advokaten til fagforeningen synes også Veneziabiennalen er teit så hun skal sende dem et brev. Med paragrafer i, sier hun, for folk blir alltid litt nervøs av paragrafer. Og så har vi vel blitt enige om at om paragrafer ikke funker så gidder vi ikke mer.
Håper ikke det administrative kontoret til Veneziabiennalen sitter og leser bloggen min via googletranslate i pausen for da har jeg servert dem strategien min. 

Jeg har kontor i et bygg der veldig mange andre har kontor, men de har sånne voksenjobber så de har fått oppussede kontorer med fargepalett og akustikkdemping, jeg har det gamle akuttrommet med sluk i gulvet og alt sånt som passer MEG bra. Og så hender det at de kommer vandrende fra voksenjobbene sine for å se på hva jeg gjør, og det er koselig, tror jeg, eller, interaksjoner med andre mennesker er vel på plussiden. Og så kommer de og er passelig over seg, og så tar de på alt. Det er litt rart. De går rundt inne på atelieret og ser på ting og forklarer hva de holder på med selv innenfor det kreative, og løfter og flytter på ting og piller og prater og jeg går jo aldri inn på deres kontorer og regner med at de har tid til at jeg skal se på datamaskinen og ta på printeren. 
Så; rart, plussiden tror jeg, men litt pussig er det. 

I dag har jeg hjemmekontor og det er bra for i går sølte jeg så voldsomt med eddik og aceton og sprit at jeg trodde brannvarsleren skulle gå av. Det kan godt få lufte seg litt i dag. Jeg kan dra dit i morgen. 
Jeg har hatt et jurymøte i fagforeningen min og venter på en snekker (...) og så skal jeg gå og forhåndsstemme. Nå kom jeg på at jeg faktisk ikke har bestemt meg for hva jeg skal stemme ved fylkestinget...bra jeg kom på det da!
Nu: research.
 
Og så må jeg finne noe å kaste av MINE EGNE eiendeler.

Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...