Krangler meg vei gjennom livet

Haha. Saken er at jeg føler virkelig ikke at dette er meg.  Jeg liker jo ikke å krangle. Samtidig synes jeg jo helt klart at ting skal være rett. 
I dag har jeg både vært oppe på Elkjøp og levert inn igjen mac-en etter siste reparasjon, kontaktet juristen til fagforeningen om oppførselen til Veneziabiennalen (de vil ikke betale meg) og vært i kontakt med de som solgte brillene mine og sagt at jeg ikke ser så godt med dem. 
Åkei, å reklamere på produkter er ikke nødvendigvis krangling. Man må jo si ifra. Det er jo ikke min feil at macen er ødelagt og brillene får meg til å se uskarpt på høyre øye eller at Veneziabiennalen ikke vil betale eller at det kommer vann inn i balkongen. Jeg må jo si ifra!
Og så krangler man seg gjennom livet. 
Det var veldig lite krangling oppe på Elkjøp, hun som jobber i support der er superhyggelig, hun kan ikke engelsk så man må lese gjennom det hun har kjørt gjennom google translate for henne, for rapporter om feil skal leveres på engelsk, og da får man samtidig luket ut misforståelser (jeg har ikke problemer med f1-tasten, men med fn-tastene) og så går det vel fem uker til jeg får macen tilbake med en ny feil. 

Kastet: Jeg har slettet en ekstern harddisk. Det regnes kanskje umiddelbart ikke som kasting, men problemet er jo litt det at jeg føler at jeg KAN jo få bruk for ting så jeg må ta vare på dem men nå bestemte jeg at jeg trenger ikke backupene til en maskin som er ødelagt når alt som lå på den maskinen ligger på den jeg bruker nå. Det GÅR bra, bare slett. 

Og så er det fredag og det er alle i husholdningen fan av.

Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...