Booooort

I dag er siste dagen på kontoret denne lange, varme, jobbintensive sommeren. I morgen er det begravelse og mandag reiser jeg til Oslo. Jeg har hatt ett teamsmøte på mitt nye, velfungerende internett og skal ha ett til etter lunsj, så går jeg hjem. Har sendt tyskerne en tekst til en bok de skal gi ut og forslått en ny formulering i kontrakten. Og dett var dett. Alt annen kan stå til høsten.
Ikke søppelbøttene. Må huske å tømme søppelbøttene. De må ikke stå til høsten.
 
Og nå står det noen og piller på døra mi så kanskje endelig prosessen med å gi meg nøkkel til mitt eget kontor er i gang. Jeg har jo bare vært her en måned. Det viser seg at nøkkelen bare kan låse opp døren, ikke igjen, og ettersom døren ikke kan låses igjen er det ikke noe poeng låse den opp, den er allerede åpen. 
Jeg synes det å låse døren etter seg når man drar for å være borte i ukesvis inngår i et leieforhold om man betaler penger for å leie. 
Ikke bare ukesvis, uansett egentlig. 
 
Men nå skal jeg altså reise bort og ikke tenke på alle problemene leieforholdet mitt fører med seg. 






Ingen kommentarer:

Jeg tror at dette har blitt bedre. Det er andre tider nå.

Jeg var på foreldremøte her om dagen. Det er en affære som alltid fører til en del debriefing på verandaen etterpå blant de naboer som har b...